• Welcome to Български Националистически Форум. Please login or sign up.
 
Welcome to Български Националистически Форум. Please login or sign up.

21 August 2019, 08:37:44

Login with username, password and session length

Theme Selector





Members
  • Total Members: 47
  • Latest: deevska
Stats
  • Total Posts: 9712
  • Total Topics: 1128
  • Online Today: 32
  • Online Ever: 296
  • (29 July 2019, 04:32:47)
Users Online
Users: 0
Guests: 25
Total: 25

Паневропейски транспортен коридор № 8 - трън в петата на Путин

Started by генерал Жеков, 04 August 2018, 14:41:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

генерал Жеков

Този коридор е транспортна връзка между няколко държави,в територията между Адриатическо и Черно море.Той има път през няколко града:Бари/Бриндизи - Дурас/Вльора - Тирана - Кафасан - Скопие - София - Пловдив - Бургас/Варна.Тези градове са европейски,големи крайморски или също големи,но вътрешно континентални градове.Той ще бъде гарант за стабилност в региона,позволяващ пренос,не само за транспортни цели,а и такъв на оръжие,техника и т.н.Неща,които са трън в петата на взелия се за господар на света Путин.Както знаем,този коридор не е замислен от днес за утре,а е внимателно планиран с години.Инициативата за създаване на транспортен коридор Запад - Изток по направление Италия - Албания - Република Македония - България и свързването му със страните от Кавказкия регион и Близкия изток е подета през 1990 и регламентирана с Протокол от срещата на министрите на транспорта на България, Република Македония и Албания, проведена в София на 19-20 ноември 1991. Към тази инициатива впоследствие се присъединяват Италия и Турция, а на по-късен етап и Гърция.
Съгласно решенията на втората Общоевропейска конференция на министрите на транспорта (Крит, 1994), препотвърдени от третата конференция в същия формат (Хелзинки, 1997), Коридор №8 е включен в Системата на общоевропейските транспортни коридори.Неговото значение за държавите от Европа и Азия е такова,че провокира сключване на спогодба за развитие на международния транспорт(това се случва през далечната 1998).Изграждането на такава връзка би донесло огромни финансови приходи за държавите,включени в пътя на пътната връзка.Това са градове в Италия,Албания,Македония и България.Това са държави в които икономическата, енергийната и информационната свързаност имат ключова роля за икономическото и обществено развитие, за мобилността на трудовите ресурси, за предлагането на услуги и за конкурентоспособността на икономиката като цяло.Това дава още една причина на Путин да ненавижда инициативите,подкрепящи проекта.В заключение,смятам да кажа,че ако анализираме ползите от реализиране на такъв проект,ние ще видим,че той ще ни донесе не само моментните печалби от транспорт,икономическа свързаност и т.н,а и ще привлече интереса на инвеститори с дебели портфейли,които както знаем досега нямаха огромно желание да присъстват на нашия пазар.
ϟϟ|СВОБОДЕН-СОЦИАЛЕН-НАЦИОНАЛЕН| lYl 
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО И ВСИЧКО ЗА БЪЛГАРИЯ!