• Welcome to Български Националистически Форум. Please login or sign up.
 
Welcome to Български Националистически Форум. Please login or sign up.

12 November 2019, 21:49:29

Login with username, password and session length

Theme Selector





Members
Stats
  • Total Posts: 10760
  • Total Topics: 1179
  • Online Today: 41
  • Online Ever: 296
  • (29 July 2019, 04:32:47)
Users Online
Users: 1
Guests: 31
Total: 32

SEO (Search Engine Optimization)

Started by Hatshepsut, 18 August 2018, 06:19:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hatshepsut

По-добрият начин за реклама на интернет сайт е представянето му в директориите преди това в търсачките. Популярността на интернет сайта Ви ще нарасне, ако търсачките намерят повече връзки към Вашия сайт по време на индексирането. Мястото на интернет сайт при класиране от търсачките зависи много от неговата популярност.

Доброто класиране на интернет сайт при търсене в директориите зависи от адекватното му описание и неговото заглавие. Тъй че преди обявяването му в интернет директориите, си подгответе подходящо описание на сайта, съдържащо най съществените ключови думи. Почти всяка интернет директория обединява и търсачка за улеснение на посетителите при намиране на сайта съдържащ нужната им информация. Тези интернет търсачки търсят базата данни на директорията съдържаща само заглавията и описанията на сайтовете, ето защо подбора на описание и заглавие е толкова важен. Трябва да се отбележи, че някои директории разполагат с програми (crawlers) и индексират напълно обявените им сайтове аналогично на класическите търсачки. Отбележете, че главните интернет директории разчитат на редактори, а те могат да променят заглавието и описанието на сайта Ви според регламента на съответната директория, ако изобщо решат да го включат. Разбира се Вие винаги може да разчитате на платено, дори експресно включване в главните интернет директории като LookSmart и Yahoo например.

Запомнете, че "Under Construction" или неправилни връзки по сайта Ви водят до отказ за включване в директориите.

Когато сте готови, обявете сайта си в главните и най-известните директории след което изчакайте 3 - 4 седмици да приемат заявката Ви. Щом сайта Ви се появи в някои от тези директории то Вие сте готови да го анонсирате в търсачките. Оптималният web дизайн на интернет сайт може значително да помогне за добро класиране в резултатите на търсачките. Помнете, че главните търсачки в интернет са основния начин за търсене и намиране на информация. Тъй че ако даден web сайт достигне челно класиране в резултатите при търсене той може да получи значително нарастване на трафика.

Оптимален за търсачките web дизайн е този, който прави страниците на даден web сайт лесно достъпни и читаеми от търсачките. Една от тайните за оптимален web дизайн е използването на обикновени текстови, статични HTML страници в сайта. Тогава търсачките без проблеми индексират страниците от сайта, а това гарантира появата му в съответния каталог. Така оптимизиран сайта е най-лесно разбираем за търсачките, защо става ясно от как работят търсачките?

Интернет сайт с оптимален web дизайн и достатъчно адекватна информация задоволяваща запитванията на посетителите е ключът към добро класиране в резултатите на търсачките. Бързото зареждане на страниците е много съществен елемент. Web дизайнерите се стремят да направят сайта произведение на изкуството, но потенциалните му клиенти едва ли ще са толкова търпеливи да изчакат неговото зареждане, тъй че те вероятно никога няма да го видят. Не бива да се очаква търсачките да са по търпеливи. Анализаторите смятат, че повечето интернет потребители обикалящи из мрежата чакат най-много 3 до 5 секунди за зареждането на страница, а болшинството от тях имат достъп със скорост около 2 до 3 Kb/sec или дори по-ниска. (статията очевидно е много стара, такива скорости отдавна няма никъде)  :huh:

За постигане добро класиране на сайт в резултатите на търсачките неговия web дизайн трябва да е съобразен с технологията на търсачките за класиране. Няколко най-общи основни съвета:

Използвайте основните си ключови думи в заглавието и в началото на страницата.
Опитайте да поставите тези думи в началото на изреченията.
Използвайте ключовите думи по често в съдържанието на страницата, но без да губите смисъла.
Разположете ключовите термини възможно по-близо помежду им, това може да Ви помогне за по-висока позиция в резултатите на търсачките.

Полезни съвети за постигане добра позиция в търсачките може да се намерят на редица сайтове, тук се цитират само някои от най-значимите. Напътствия за оптимизиране на интернет сайтове за достигане челни позиции в резултатите на търсачките трябва да се търсят първо от самите търсачки:
Как Google класира страниците в своите резултати при търсене може да откриете разяснено на Google Information for Webmasters и Google Search technology.
Как да увеличите рейтинга на сайта си в резултатите на AltaVista, може да разберете от техния сайт - Faq For Webmasters.

Намерете надежден web-hosting доставчик, който ще осигури наличието на сайта Ви поне 95% от времето. Анализите показват, че около 30% от регистрираните web сайтове са недостъпни. Обърнете внимание на факта, че ако робота на някоя търсачка достигне сайта Ви, когато той временно е off-line, Вие ще сте вън от каталога на търсачката, а по законите на Мърфи това се случва точно в такъв момент.

Hatshepsut

Инструменти за проверка на скоростта на сайт

Pingdom Tools http://tools.pingdom.com
Pingdom извършва тестове на скоростта на зареждане на всеки обект в сайта. В йерархичен преглед ви позволява да видите кои обекти са свързани с например CSS файл. Всеки направен тест показва общи статистики за натоварени страница, като общият брой на обектите, общо време за зареждане и големина на всички обекти.

Load Impact http://loadimpact.com
Изключително полезен инструмент, който извършва тестове на сайт с 10,20,30,40 и 50 симулирани посетителя. Платените версии извършват тестове с 5000+ посетители.

Hatshepsut


Hatshepsut



На www.audience.bg може да се види какъв е обхвата на съответния сайт, както и броя на реалните потребители на всички изследвани сайтове. Основната разлика между реални и уникални потребители (браузъри) е, че единствено информацията за реалните потребители е съпоставима с информацията, предоставяна от традиционните медии, защото традиционните медии не работят с браузъри, ,,куки" маркери или IP адреси, а с реални хора, съобщават създателите от Гемиус България. Информацията в www.audience.bg се основава на проучването gemiusAudience, което се приема за стандарт в онлайн пийпълметрията в Европа. В сайта се предоставя информация и за реализираните импресии от българските Интернет потребители. Те сами могат да избират и съпоставят различните домейни, както и да проследяват графики по изброените показатели. Информацията ще бъде актуализирана на месечна база. Пълните данни от проучването ще се предоставят на всички участващи сайтове, рекламни агенции и рекламодатели. Те включват 19 количествени показателя, като например време, припокриване на аудитории и други. Ще бъде предоставяна и единствената у нас представителна социодемографска информация за аудиториите на различните сайтове, което позволява да се изследва и популярността на домейните в рамките на определени целеви групи. Тази информация се базира на данните от представителен онлайн панел, наброяващ над 60 000 души. Гемиус успява да изчисти некоректното броене по няколко пъти на един и същ ,,уникален" потребител, когато той изтрива опознавателния си номер. Методологията на Гемиус е сертифицирана от Бюрото за интерактивна реклама (Interactive Aadvertising Bureau - IAB). Гемиус България е част от Gemius SA - най-голямата по рода си агенция в Централна и Източна Европа.
Детайлна информация за аудиторията на дир може да се проследи на адрес

http://audience.dir.bg