• Welcome to Български Националистически Форум. Please login or sign up.
 
Welcome to Български Националистически Форум. Please login or sign up.

20 October 2019, 09:31:53

Login with username, password and session length

Theme Selector





Members
Stats
  • Total Posts: 10493
  • Total Topics: 1170
  • Online Today: 34
  • Online Ever: 296
  • (29 July 2019, 04:32:47)
Users Online
Users: 1
Guests: 23
Total: 24

  • Вредно ли е образованието 1 0 5 1

Вредно ли е образованието

Started by Шишман, 30 September 2019, 10:03:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Шишман

30 September 2019, 10:03:13 Last Edit: 01 October 2019, 07:57:09 by Hatshepsut
 Моето мнение, а виждаме и на доста други е че е вредно. На практика то е според желанията на едни определени хора наричани с различни имена: световен елит, масони, илюминати или световен сатанизъм.
Забележете ; В България никога не е имало толкова образовани хора, и никога не е била толкова зле и на умиране. Никога раждаемостта не е била толкова ниска и нихилизма не е бил така силен.
В тази тема ще публикувам материали и мнения по въпроса.

Лина

Вредна е системата, а не образованието.
Наистина след ВСВ образованието става достъпно за почти всички деца по света. В България масовото обхващане на децата от образователната система може и да е още по-отдавна и въобще има по-стари традиции. Но днес не мисля, че хората в България са по образовани. Нищо че почти всички са висшисти.
Една от най - важните причини за това е много натоварената образователна система като почнеш от детската градина, че то стандарта на ДОС до първи клас е едва ли не такъв, че децата да тръгнат наполовина ограмотени към първи клас.
А там като ги подхванат едни уроци, едни чудесии, та до края на средното образование. Практически тази изключителна натовареност пречи на децата да трупат трайни знания, напротив - учат колкото да изкарат следващата оценка и после нищо не остава в главите им.
От другата страна са амбициозните родители, дето не оставят децата си да си поемат дъх. До обед на училище, после до 5ч. на занималня, а събота на уроци по БЕЛ пък в неделя по математика.
 Иначе знанието е най - голямото богатство, който знае той не може да бъде лъган и подигравам. Но за да е така успешен човек трябва да има освен знания (малко или много), но най - вече умения да общува, да усеща хората и възможностите пред себе си. На тези последните неща не може да те научи нито едно училище.

В този ред на мисли се сещам за една дискусия от най - стария форум, какво значи написаното в Библията под ,,не хвърляйте перлите в нозете на свините"? А най - добрата трактовка бе, че това е да не даваш знанието на гойте, защото който има знание и информация само той може да се възползва. 

Шишман

Колкото и да не ти се вярва Лина и самото образование е вредно : разваля хората и ги покварява.
 Знанието е богатство, но когато много хора имат знания и познания се оказва че нещата не вървят.
Напоследък от 70г. насам всички имат знания и познания и обаче не искат да раждат деца. На практика излиза че малко образованите са по-умните и са по-добре. Например циганите у нас раждат и ни завладяват, ако да са прости и необразовани. Да не говоря за Европа, където раждаемостта е силно намляла, но грамотността се е увеличила и им се налага да вкарват работна ръка от 3-ят свят и т.н.
То в това за бисерите на свинете , става дума за друго, ама няма значение.

Panzerfaust

Първо, зависи какво се разбира под образование. Съвременния свят е такъв, че без базисна грамотност си обречен. Човек трябва да умее да чете и пише, да смята, да борави с машините от бита и т.н. Второ, има технически и технологични специалности, които могат да бъдат овладени само чрез образование. Няма как да станеш лекар, генен, машинен или строителен инженер или архитект без да учиш, и то много.
Единствено мога да се съглася, че много от съвременните хуманитарни и социални науки са идеологизирани и промиват мозъци както едно време комунизма го правеше. Социология, политически науки, Gender studies, за съжаление и историята в западните университети започнаха да промиват мозъци.
А цитираният от теб Адолф Фериер е всъщност краен либерален педагог, един от радетелите на т.нар. педоцентричен подход, който не изисква дисциплина от децата, а ги оставя да си правят каквото си поискат, вследствие на което те стават разхайтени, разглезени, необучаеми и започват да си мислят, че знаят всичко и са прави, а възрастните просто са закостенели глупаци. Така се появяват Гретите. В Скандинавия в това отношение е страшно.

Шишман

Като цяло образованите общества загиват , поради липса на раждаемост. За мене това е главен показател. Какво като сме образовани и сме лекари, инженери и т.н. ако загиваме, като народ. В същото време циганите и хората от 3-я свят не са образовани, но не само не загиват ами се увеличават.
Излиза че : ако искаш да погубиш един народ - просто го образовай и до 100-на години е свършен.
То трябва да има и лекари и инжинери и т.н. но не и в количествата, в които се нароиха у нас. Ем няма работа за всички, ем няма раждаемост, а и някои защото са образовани пък могат да емигрират. Ако не са образовани, няма да могат да емигрират и ще си седят и раждат за България.

Шишман

ОТНОСНО ОБРАЗОВАНИЕТО.
 Като бях 2-3 клас и учихме таблицата за умножение с учителката стана интересен разговор. Децата я попитахме -защо да я учим, за какво ще ни трябва ? Учителката каза че ако трябвало да смятаме нещо, като големи и ако не сме знаели и т.н сме щели да се изложим и подобни глупости. Тогава и казах - ми те докато пораснем ще измислят машини за смятане дето да си ги носим в джоба и с тях за нула време ще си смятаме всичко !
Няма такова нещо заяви убедено и леко озлобено учителката, няма да успеят да ги измислят скоро тези машини. И се замислям на какво е могла да ме научи тази, а и беше и класна на един от класовете ? Ако аз дете на 8-9 г. съм бил по-умен от нея да предвидя: че такива машини ще има, а тя да не може да го иди и макар да го вижда да лъже че няма да има ! То що за учителка е тази, на какво може да ме научи ? На нищо, както и стана. Такива и подобни даже си позволяваха да ни учат на морал, който беше като самите тях ненормален. Те са и сега най-добрите слугини на системата и нейни първи глашатаи в ранните години на децата. Та ето поредното доказателство за вредата от образованието.
п.п. между другата научих таблицата за умножение без да искам, ама рядко я ползвам а сметачна система имам и на телефона.

Шишман

15 October 2019, 22:09:19 #6 Last Edit: 16 October 2019, 05:52:22 by Hatshepsut
НЕ ХАРЕСВАМ РАЗНИ ИНДИЙЦИ И ПОДОБНИ,  ама....тоя го е казал добре.
Нещата са точно така.
Нашата интелигенция от освобождението от турско до сега е най-големият враг на народа и България. На практика всички професори, доценти и т.н. преподаватели и учители са врагове. Колкото по-бързо го осъзнаете и спрете да се учите и уважавате  училищата и университетите им, толкова по-добре.

Panzerfaust

Думите на Неру са извадени от контекста и се отнасят за една част от интелигенцията. Самият той завършва право в Кеймбридж. Не може всички да са охранители по долнопробни дупки и да не им трябва образование, обществото има нужда от учители, лекари, юристи.

Шишман

Quote from: Panzerfaust on 15 October 2019, 23:48:31Думите на Неру са извадени от контекста и се отнасят за една част от интелигенцията. Самият той завършва право в Кеймбридж. Не може всички да са охранители по долнопробни дупки и да не им трябва образование, обществото има нужда от учители, лекари, юристи.
Въпросният Неру няма значение - някакъв си циганин. Думите обаче са като бръснач. Обществото няма никаква нужда от такива учители и юристи, каквито имаме ние от 1944г. насам, а и от преди това. От алчни и лъжливи лекари също нямаме нужда, ама никаква. Още повече че въпросните учители и юристи са първи слуги на колониалният поробител.

Шишман

МИТЪТ ЗА ЕЛИТНИТЕ УЧИЛИЩА У НАС И РЕЗУЛТАТИТЕ.
Тия дни се заговорихме в къщи за изпитите след 7-ми клас и напъването около тях. То за да влезнеш в уж престижно училище : трябвали два езика, не знам си какви оценки, не знам си какво и т.н. списъкът няма край. Българите за съжаление вместо да се усетят че ги будалкат и правят на слабоумни вманиачено продължават да тъпеят. И все едно това елитно училище ти гарантира супер старт в живота и едва ли не след него ще управляват не България, а поне ЕС. А истината е че след това училище следва едно голямо нищо и половина. Даже заради ненормално и безсмислено високите изисквания и оценките на училите в него са по-ниски от оценките на училите в обикновено тъпо училище. Помня по мое време че напускаха елитни френски и други гимназии и идваха в просто училище за да вземат по-високи дипломи, ама това, по-умните. Тъпите си зубреха тъпотии до дупка.
Ето и какво става след учене в такива училища - става едно голямо нищо от детето. Объркват го обещавайки му свръх бъдеще, и накрая получава свръх нищо. Една моя позната беше успяла да уреди дъщеряси в някаква търговска гимназия и ми обясняваще каква ще станела, как ще се издигнела и т.н. Накрая дъюеря и завърши това училище за издигане, роди две деца, от някакъв тъпанар от забутано село, оня я отави и сега живее с един от малцинствата в "престижният" жк. Люлин. От време на време я поступва, ама нали е завършила търговската. Друга случка. Излизам с жена ми на разходка и докато тя гледа и магазините срещам приятел от детството, учил се в такива училища, заговаря ме се. Идва жена ми и изчаква настрани да не ми пречи, свършвам разговора с моят приятел, той си тръгва и тя ме пита - пари ли ти просеше този ? Така му се е отразило ученето в престижни училища, а след 7-ми клас не излизаше вече на вънка, че щял да става ръководител на света според откачените му родители. А той станал, едно голямо нищо и половина за съжаление.  Такива примери имам за цяла една книга,ама тия стигат.
Та мислете и не се подавайте на истерията с училищата и великите им основи и подготовки.

Лина

Quote from: Шишман on 01 October 2019, 22:04:28Като цяло образованите общества загиват , поради липса на раждаемост. За мене това е главен показател.


Това е абсурдна теза, китайците не загиват, нито американците, нито англичаните са на изчезване. Китайците са добре образовани и нещо повече, за да си достатъчно грамотен трябва да овладееш 3-4000 йероглифа. Еле децата овладяват и традиционен китайски, и съвременен китайски език.

Колко е лошо човек да е необразован се вижда по нашето поколение родените 80-90г. къде мотото ни беше "Какъв е смисъла да учиш, пак ще работиш за 500-600лв." За съжаление този мотив продължава и днес, а и положението е същото - един висшист получава около 1000лв. в страната и в същия град една продавачка в LidL получава също толкова. Но това е материалната страна на нещата, пък има и друга човек да бъде душевно богат и желан събеседник за други интелигентни индивиди, което се постига само със знания и учене.

Шишман

Quote from: Лина on 19 October 2019, 18:50:03Но това е материалната страна на нещата, пък има и друга човек да бъде душевно богат и желан събеседник за други интелигентни индивиди, което се постига само със знания и учене.
Мисля че тази страна на образованието е най-страшната. Знае се в ръцете на какви са университетите и училищата още от преди 1944г. Не ми се мисли с какво душевно богатство помпат студентите и учениците си. Колкото до Китай образованието им е малко тип ха-ха-ха, ако се съди по тъпотиите които произвеждат. Ето един пример за силата на китайското образование и ум: дебела игла, за дебел конец направена с тънки уши в които влиза само тънък конец. Толкова им е образованието и определено им пречи. Освен това в провинцията там са дълбоко необразовани, нямат даже 2-ри клас.