• Welcome to Български Националистически Форумъ.
 
avatar_Hatshepsut

Предимства и недостатъци на рекламитѣ

Започната отъ Hatshepsut, 14 Юни 2021, 21:17:29

0 Потрѣбители и 1 гостъ преглеждатъ тази тема.

Hatshepsut

Предимства и недостатъци на рекламата в интернет и вестници


Има известна истина в старата поговорка, че трябва да харчите пари, за да печелите пари, а част от тези пари трябва да се изразходват за реклама. В края на краищата, трудно е да привлечете клиенти към вашия бизнес, ако не знаят, че той съществува. Но е важно да използвате ефективно рекламния си бюджет и това означава да знаете къде да рекламирате. Вестниците и уебсайтовете са едни от най-достъпните места за реклама, а проучването на предимствата и недостатъците на медиите и онлайн рекламата ще ви помогне да изберете подходящата за вас опция.

Предимства на онлайн рекламата

Онлайн рекламата е страхотна, тъй като ви позволява да достигнете точно подходящата аудитория. Ако искате да бъдете виждани от широко разпространена аудитория, трудно е всяка форма на реклама да достигне по целия свят доколкото или толкова бързо, колкото интернет рекламите. Ще трябва да изберете сайт, който да има читатели по целия свят, за да направите това, но достъпа ви е практически неограничен с онлайн рекламата. От друга страна, интернет рекламите са уникални, защото ви позволяват да сте толкова специфични, колкото искате. Много компании, предлагащи онлайн реклама, включително Google и Facebook, ще ви позволят да изберете невероятно пазарни ниши, към които да се насочите. Често можете да изберете да достигнете рекламата си само до мъже или жени, само хора от избрана възраст, само хора в избран пощенски код, само хора от определена раса и т.н. Можете също да изберете публикация в ниша, която да е насочена към хора със специфични нужди. интереси. Например, можете да достигнете до собствениците на фетални животни в Далас, Тексас, ако сте намерили уебсайт, фокусиран върху тази точна тема.

Друго предимство на онлайн рекламата е, че е невероятно евтин. Всъщност, от всички рекламни медии, включително онлайн, печат, телевизия, радио и билбордове, интернет рекламата е може би най-достъпната. Можете дори да изберете да плащате на базата на броя на хората, които виждат рекламата Ви или колко хора действително кликват върху нея. Други рекламни опции обикновено ви дават фиксирана ставка въз основа на броя на хората, които очакват да видят рекламата, но тези цифри никога не са толкова точни, колкото са онлайн. Най-хубавото е, че тъй като можете да стесните рекламата си, за да достигнете само до целевите си клиенти, плащате само за показвания от тези, които искате да виждате рекламата си, а не за случайни хора, които случайно гледат телевизионна програма или се разхождат от перона ,

Освен че ви позволяват да се насочвате към конкретни хора и да сте сравнително евтини, онлайн рекламата предлага и предимствата на високоточни анализи, така че всъщност можете да видите колко ефективна е рекламата ви. Онлайн проследяването означава, че можете да разберете дали хората посещават уебсайта ви или не след като са видели реклама и сравняват ефективността на кампаниите и разположенията си. Това не е опция при повечето други форми на реклама; в края на краищата е изключително трудно да се каже колко души са посетили вашето местоположение или уебсайт, след като са прегледали билборд или са слушали радио реклама.

И накрая, интернет рекламите често могат да бъдат публикувани почти мигновено (в зависимост от сайта), така че ако времето е от съществено значение и трябва да поставите рекламата си възможно най-скоро, вероятно ще искате да се отправите онлайн.

Недостатъци на интернет рекламата

Един от най-големите недостатъци на онлайн рекламата е, че хората са склонни да пренебрегват тези реклами повече, отколкото други форми на реклама. Има толкова много реклами онлайн, че много хора ги филтрират психически или с софтуер за блокиране на реклами. За съжаление, разпространението на измами и други реклами, които не се поддават на репортажи, доведоха до това, че много хора отказват да кликват върху реклами, дори когато изглеждат подходящи за интересите им.

Рекламните блокери също означават, че рекламата Ви не може да бъде видяна от хората, които искате да ги видите най-много. Докато в повечето случаи не се очаква да плащате на сайт, когато посетителите използват рекламни блокери, няма да можете да достигнете до тези целеви клиенти.

И накрая, рекламата Ви ще се вижда само от тези, които използват интернет, което означава, че можете да заобиколите определени групи клиенти.Това може да не е от значение за някои рекламодатели, казват тези, които са насочени към ИТ специалистите, но това може да бъде голям недостатък за други, като тези, които се надяват да достигнат до възрастните хора или да станат бедни.

Предимства на вестникарската реклама

Вестници и други форми на печатна реклама често остават пред зрителя по-дълго от другите рекламни опции, тъй като читателят ще остане на страницата, докато не приключат с четенето на статията или статиите, които намират за интересни. Това означава, че рекламата Ви ще бъде разглеждана по-дълго, за разлика от онлайн рекламите, които хората прескачат или активно блокират. Освен това, тъй като хората са склонни да се доверяват на местния си вестник повече, отколкото на случаен уебсайт, потребителите често предават това доверие на рекламодателите на страницата, което означава, че хората са по-склонни да вярват в претенциите, които правите във вестникарска реклама над реклама, която се вижда онлайн ,

Подобно на интернет, вестниците ви позволяват да се насочите към определена група потребители, въпреки че възможностите ви може да са малко по-ограничени и в повечето случаи няма да можете да достигнете до световната аудитория. По своята същност тези публикации са географски насочени, но можете да получите много по-конкретни, ако решите. Например, ако се надявате да достигнете до местните фенове на спорта, можете да изберете да рекламирате в спортната секция на вестника. Едно от предимствата на рекламите в онлайн вестниците е, че в много случаи можете да го партнирате с реклами в печатни издания, като избирате да пуснете подобна реклама както на уебсайта на хартията, така и в самия документ - дори и по отношение на разположението.

Докато вестникарската реклама е малко по-скъпа от онлайн рекламата, добрата новина е, че хартията предлага много различни опции въз основа на бюджета ви. Можете да публикувате масивна пълноцветна реклама или можете да закупите малка обява в секцията за обяви. Ако не можете да си позволите да рекламирате в главна публикация на града, може да откриете по-малка хартия за квартал с още по-достъпни цени.

Въпреки че не можете да получите незабавни резултати, колкото можете онлайн, вестникът е най-добрият вариант за физическа реклама за реклами, които трябва да стартирате възможно най-скоро. Вестниците често ви позволяват да поставите обява само ден-два преди да го пуснете, за разлика от билборд, телевизия, радио или дори реклама в списания, които отнемат време, често месеци, за да се подготвят.

Недостатъци на рекламата в един вестник

Основният недостатък на рекламата във вестника е, че читателските публикации драстично намаляват и го правят, тъй като документите започват да се разпространяват онлайн в началото на хилядолетието. Това означава, че по-малко хора ще видят рекламата ви, и за съжаление, защото хартията се нуждае от реклами, за да оцелее, цената вероятно няма да се понижи със сходен темп като цената на читателите, което означава, че цената на изгледа може да се увеличи.

Вестниците също имат кратък срок на годност в сравнение с други печатни издания. Докато някой може да чете многократно списание или дори да го предава на приятел, повечето вестници се четат веднъж и хвърлят, а много читатели само четат шепа истории или раздели, които смятат за подходящи за живота им. Разбира се, това не е проблем в сравнение с много онлайн реклами, които често се появяват само веднъж, преди да бъдат прехвърлени за други реклами.

Дебат във вестник срещу интернет

Що се отнася до кой рекламен вариант е по-добър, решението зависи до голяма степен от рекламодателя. Ако искате или глобална аудитория, или високо целенасочена, много специфична, онлайн рекламите вероятно са по-добри. Ако се притеснявате да изглеждате достоверни, можете да изберете да рекламирате в местния си вестник. Ако сте загрижени за това, което ще ви даде най-голям тласък за парите си и все още не сте сигурни дали интернет представянето срещу представянето на вестниците е най-доброто за рекламните Ви нужди, ще искате да балансирате ползите от интернет с повишената ефективност на рекламата във вестници.

https://bg.businessemt.com/96-info-8191337-advantages-disadvantages-internet-newspaper-advertisingl-68934

Hatshepsut

Кога рекламата прекрачва етичната граница?


Неприятна реклама с подвнушение на Burger King от САЩ

Рекламната индустрия, както много други, в редица държави по света не е законово регулирана - внушенията й на пратика подлежат единствено на саморегулация.

Има определени нейни подходи, които са прилагани в продължение на години. Всички сме срещали подобни реклами - с откровени сексуални намеци, с явни нереалистични обещания (за подмладяване, за лекуване на нелечими болести), нахални банери и клипове, които чакаме и не можем да пропуснем, реклама с подсъзнателно предавани послания.

Кое точно е неетично в рекламата, посочват редица доброволно приети етични кодекси на рекламната индустрия в страни, в които агенции, рекламодатели и личности определят лошите практики и се ангажират да не ги прилагат.

По този повод колумнистът на Advertising.About.com Пол Шугът посочва кое според него е липса на етика в този бранш и къде реално се прекрачва границата на допустимото:

Рекламите на бързи кредити с обещания за пари, доставени на деня. Фирмите зад тези реклами често не нарушават закона, но рекламите им се заиграват с нуждата на хора от пари, за да си платят важни сметки от бита, с желанието на по-бедни хора да имат една идея по-добър и качествен живот, или с желанието на тези хора да сбъднат свои мечти. Изкушени от рекламата, мнозина по-късно плащат сумата двойно. Често изумително високите лихви са посочени с много дребен шрифт в текст със звездичка в дъното на рекламата. Ако рекламата не е печатна, а видео, текстът върви нечетивно бързо на фона на гръмки съобщения и обещания, които отклоняват вниманието от него.

Повечето политически реклами. Както и тази на бързите кредити, политическата реклама най-често не прекрачва закона. Е, ако го е сторила, никой по света не е бил преследван затова. Или не е станало широко известно за такъв случай. Често политическите реклами показват само част от истината за действителността, една гледна точка, те са реклами с атака срещу противника и предават лоша картина - на състоянието на държавата. Създават чувство за отчаяние, внушават че нещата са много по-зле, отколкото сме предполагали. Тези реклами са създадени да уплашат хората, за да гласуват за определен политик. Понякога посланието е абсурдно - целият свят едва ли не ще свърши, ако не гласуваме за Х. Но действа.

Всичко, което промотира неморално и неетично поведение. Скорошен пример е реклама на водещ производител на спортни облекла и екипировка в Щатите, която окуражава изневярата и я представя като нещо, което дори повишава самочувствието. Лозунгът бе "Изневерѝ на приятелката, но не и на тренировката!". Други примери са реклами, които промотират шофирането с прекалено висока скорост като нещо вълнуващо и велико, употребата на големи количества алкохол като вид "разпускане", асоциалното поведение като "утвърждаване на идентичността", жестокостта срещу животни "те все пак не са хора", пренебрегването на децата "за да бъдем малко повече егоисти".

Използване на страха като мотиватор. Има стара американска фраза - "if it bleeds, it leads", или ако е кърваво поднесено, то ще привлече (публика). Този подход се ползва в журналистиката. Рекламни агенции и клиенти също обичат тактиката на употреба на страха. Но тя е неетична. Ако се опитвате да популяризирате нещо, което ще спаси животи, може би е оправдана. Но само в определени случаи и при кампании за социална реклама на съобщения от рода на "Не шофирай пил", "Не изпращай съобщения на телефона си докато си зад волана", "Ако си жертва на домашно насилие, съпротиви се", "По добре откажи цигарите", "Спазвай дистанция на пътя". Въпреки това, някои агенции създават уплаха в погрешни случаи - не може да плашиш хората в реклама на застраховане, в реклама на диетични безалкохолни и в реклама на коли. Това просто е погрешно.

Подвеждащи обещания. Накрая идваме до масивното преувеличаване на истината в толкова много твърдения, посочвани в реклами.

https://www.manager.bg/

Hatshepsut

Компаниите искат да внедрят реклами и в сънищата ни


Учeни имaт ĸaтeгopичнo пpeдyпpeждeниe зa нac: Koмпaниитe иcĸaт дa изпълнят cънищaтa ни c peĸлaми, a дopи вeчe гo пpaвят.

40 изcлeдoвaтeли нa cъня ca пoдпиcaли oтвopeнo пиcмo, пpизoвaвaщo зaĸoнoдaтeлитe пo cвeтa дa peгyлиpaт ,,цeлeнacoчeнaтa инĸyбaция нa cънищa", cпopeд Ѕсіеnсе Маgаzіnе. B пиcмoтo тe пpeдyпpeждaвaт, чe гoлeми ĸopпopaции ĸaтo Сооrѕ' и Вurgеr Кіng aĸтивнo ce oпитвaт дa ви пpeвъpнaт в cвoитe пoтeнциaлни ĸлиeнти в cънищaтa ви.

,,ТDІ peĸлaмитe нe ca няĸaĸъв зaбaвeн тpиĸ, a иcтинcĸo opъжиe c peaлни пocлeдици", пишaт изcлeдoвaтeлитe в пиcмoтo cи. ,,Πocaждaнeтo нa oпpeдeлeни oбpaзи в cъзнaниeтo нa xopaтa, ĸoитo дa ce пoявявaт в cънищaтa им c цeл пpoдaжбa нa пpoдyĸти, дa нe гoвopим зa пpиcтpacтявaнeтo ĸъм вeщecтвa, пoвдигa oгpoмни eтични въпpocи."

Te пpoдължaвaт: ,,Haшитe мeчти нe мoгaт дa ce пpeвъpнaт в пopeднaтa плoщaдĸa нa ĸopпopaтивнитe peĸлaмoдaтeли."

Cънyвax eднa биpa

Aвтopитe нa пиcмoтo ĸoнĸpeтнo цитиpaт cлyчaй, в ĸoйтo ĸoмпaниятa Моlѕоn Сооrѕ, пpитeжaтeл нa мapĸитe биpa Сооrѕ, Вluе Мооn и Міllеr изпoлзвa ТDІ, зa дa peĸлaмиpa в cънищaтa нa xopa в днитe oĸoлo Ѕuреrbоwl в CAЩ.

Зa дa изпpoбвaт cвoитe нoви peĸлaмни opъжия, тe ca пoĸaнили жeлaeщи дoбpoвoлци дa глeдaт ,,видeo, пpeдизвиĸвaщo cънищa", cъздaдeнo c пoмoщтa нa изcлeдoвaтeли нa cъня, вĸлючвaщo изoбpaжeния и звyци нa ,,вoдoпaди, плaнини и, paзбиpa ce биpaтa Сооrѕ", пpeди дa зacпят, ce ĸaзвa в пpeccъoбщeниe нa Моlѕоn Сооrѕ.

Учacтницитe cъщo тaĸa ca пoлyчaвaли бeзплaтнo 12 бyтилĸи Сооrѕ, aĸo изпpaтят линĸ oт видeoĸлипa нa пpиятeли, зa дa мoжe мapĸaтa дa нaвлeзe и в тexнитe cънищa. Bидeoĸлипът нa eĸcпepимeнтa мoжe дa пpeглeдaтe пo-дoлy:



Coors Big Game Commercial of Your Dreams: Dream Study

Tъмни пocлeдици

Haвлизaнeтo в ĸopпopaтивнaтa игpa cъc cънищaтa ни oпpeдeлeнo e cцeнapий, ĸoйтo cмe виждaли oт няĸoи ĸибep пънĸ иcтopии, нo вcъщнocт ceгa тoвa ce cлyчвa в дeйcтвитeлнocт. Bъпpeĸи чe пoнacтoящeм инжeнepcтвoтo нa cънищa изиcĸвa нaшeтo aĸтивнo yчacтиe, изcлeдoвaтeлитe нa cъня пpeдyпpeждaвaт, чe eдин дeн мoжeм дa живeeм в eднa нoвa тъмнa peaлнocт, в ĸoятo ĸopпopaциитe изпoлзвaт пacивни тaĸтиĸи чpeз ayдиo peĸлaми в пoдĸacтoвe, cтpийминг плaтфopми, paдиo, интeлигeнтни виcoĸoгoвopитeли и дopи oбщecтвeн тpaнcпopт.

,,Лecнo e дa cи пpeдcтaвим cвят, в ĸoйтo интeлигeнтнитe виcoĸoгoвopитeли ce пpeвpъщaт в инcтpyмeнти зa пacивнa, нeocъзнaтa peĸлaмa зa eднa нoщ, cъc или бeз нaшeтo paзpeшeниe", ĸaзвaт aвтopитe нa пиcмoтo. ,,Teзи мaнипyлaтивни видea щe ce пpeвъpнaт в oбичaeн фoнoв шyм eдин дeн, ĸaĸтo cмe cвиĸнaли aвтoмoбилнитe пътищa дa ca oceяни c билбopдoвe, ĸoитo пocтoяннo иcĸaт дa ни пpoдaдaт нeщo."

Зaceгa щe тpябвa дa изчaĸaмe и дa видим дaли зaĸoнoдaтeлитe щe нaпpaвят нeщo пo тoзи въпpoc. Aĸo изcлeдoвaтeлитe ca пpaви, oбaчe, тoвa мoжe дa ce oĸaжe xлъзгaв cĸлoн, ĸaтo нямa дa мoжeм дa cмe в пoĸoй oт гoлeмитe ĸopпopaции дopи в cъня cи – a caмo миcълтa зa тaĸъв cцeнapий e дocтaтъчнa, зa дa ни дъpжи бyдни пpeз нoщтa...

https://www.kaldata.com/

Hatshepsut

Успешно са "инжектирали" реклама в сънищата на доброволци


Изданието The Hustle разкрива за успешно проведен експеримент по имплантиране на реклама в сънища. За него разказва блогърката Боби Гулд, която е получила 1000 долара, за да участва в теста.

Гулд е гледала видео, включващо продукти на Coors сред водопади и пейзажи на джунглата. Заедно с други доброволци тя е била инструктирана да се опита да заспи, докато е слушала специално аудио.

През следващите осем часа блогърката разкрива, че е имала поредица от "странни сънища с продукти на Coors".

"Имах такъв, на който бях в пого и скачах около продуктите на Coors. След това бях на самолет и пусках кутии с продукти на корпорацията, а пътниците ме аплодираха", споделя Гулд пред The Hustle.

През юни 2021 г. списание Science съобщи, че Coors, заедно с други корпорации, като Xbox и Burger King, работи по технология за "инжектиране" реклами в сънищата.

Science отбелязва, че над 40 изследователи са предупредили за необходимостта от въвеждане на регулации спрямо "целенасочената инкубация на сънища". Според учените има риск умните устройства около нас, мнозинството от които имат високоговорители, да се използват по неетичен начин за инжектиране на реклама в сънищата.

https://it.dir.bg/tehnologii/zapochvat-eksperimentite-po-inzhektirane-na-reklama-v-sanishtata

Hatshepsut

Подслушва ли телефонът ви разговорите ви наистина?


Случвало ли ви се е да разговаряте с приятел за закупуването на определен продукт и на следващия ден да ви бъде изпратена реклама за абсолютно същия продукт? Ако е така, може би сте се чудили дали смартфонът ви ,,подслушва".

Но дали наистина го прави? Е, неслучайно стоката, от която сте се интересували, е била същата, към която сте били насочвани.

Но това не означава, че устройството ви действително подслушва разговорите ви – не е и необходимо. Има голяма вероятност вече да му предоставяте цялата информация, от която се нуждае.

Подслушват ли ни телефоните ни?

Повечето от нас редовно разкриват информацията си на широк кръг уебсайтове и приложения. Правим това, когато им предоставяме определени разрешения или позволяваме на ,,бисквитките" да проследяват нашите онлайн дейности.

Така наречените ,,бисквитки на първа страна" позволяват на уебсайтовете да ,,запомнят" определени подробности за нашето взаимодействие със сайта. Например ,,бисквитките" за влизане в системата позволяват да запазите данните си за влизане в системата, така че да не се налага да ги въвеждате отново всеки път.

Бисквитките на трети страни обаче се създават от домейни, които са външни за сайта, който посещавате. Третата страна често е маркетингова компания, която си партнира с уебсайта или приложението на първата страна.

Последната ще хоства рекламите на маркетинговата компания и ще ѝ предостави достъп до данните, които събира от вас (за което ще сте ѝ дали разрешение – може би като сте кликнали върху някой безобидно изглеждащ изскачащ прозорец).

По този начин рекламодателят може да си създаде представа за вашия живот: вашите навици, желания и нужди. Тези компании постоянно се стремят да оценят популярността на своите продукти и как тя се променя в зависимост от фактори като възраст, пол, ръст, тегло, работа и хоби на клиента.

Като класифицират и групират тази информация, рекламодателите подобряват своите алгоритми за препоръчване, използвайки нещо, наречено препоръчителни системи, за да насочват към правилните клиенти правилните реклами.

Как компютрите работят ,,зад кулисите"

В изкуствения интелект (ИИ) има няколко техники за машинно обучение, които помагат на системите да филтрират и анализират данните ви, като например клъстериране на данни, класификация, асоцииране и усилено обучение (RL).

Агентът на RL може да се самообучава въз основа на обратна връзка, получена от взаимодействието с потребителя, подобно на това как малкото дете се научава да повтаря дадено действие, ако то води до награда.

Като разглеждате или натискате ,,харесва ми" на публикация в социална медия, вие изпращате сигнал за награда на RL агент, потвърждаващ, че сте привлечени от публикацията – или може би се интересувате от човека, който я е публикувал. Така или иначе, на RL агента се изпраща съобщение за вашите лични интереси и предпочитания.

Ако започнете активно да харесвате постове за ,,осъзнатост" в дадена социална платформа, нейната система ще се научи да ви изпраща реклами на компании, които могат да предложат свързани продукти и съдържание.

Препоръките за реклами могат да се основават и на други данни, включително, но не само:

• други реклами, върху които сте кликнали чрез платформата
• лични данни, които сте предоставили на платформата (като например вашата възраст, имейл адрес, пол, местоположение и от кои устройства осъществявате достъп до платформата)
• информация, споделена с платформата от други рекламодатели или маркетингови партньори, които вече Ви имат за клиент
• конкретни страници или групи, към които сте се присъединили или които сте ,,харесали" в платформата.

Всъщност алгоритмите на изкуствения интелект могат да помогнат на маркетолозите да вземат огромни масиви от данни и да ги използват, за да конструират цялата ви социална мрежа, като подреждат хората около вас въз основа на това колко ви ,,интересуват" (взаимодействате с тях).

След това те могат да започнат да ви насочват реклами, базирани не само на вашите собствени данни, но и на данни, събрани от вашите приятели и членове на семейството ви, които използват същите платформи като вас.

Например, Facebook може да може да ви препоръча нещо, което ваш приятел наскоро е купил. За да направи това, не е необходимо да ,,слуша" разговора между вас и вашия приятел.

Упражняването на правото ви на неприкосновеност на личния живот е избор

Макар че доставчиците на приложения трябва да предоставят на потребителите ясни условия за това как събират, съхраняват и използват данни, в днешно време потребителите сами трябва да внимават какви разрешения дават на приложенията и сайтовете, които използват.

Когато имате съмнения, давайте разрешения по необходимост. Логично е да дадете на WhatsApp достъп до камерата и микрофона си, тъй като без тях приложението не може да предоставя някои от услугите си. Но не всички приложения и услуги ще поискат само това, което е необходимо.

Може би нямате нищо против да получавате таргетирани реклами въз основа на вашите данни и може да го намерите за привлекателно. Изследванията показват, че хората с ,,по-практичен" мироглед всъщност предпочитат препоръки от ИИ пред тези от хора.

Въпреки това е възможно препоръките от ИИ да ограничат избора на хората и да сведат до минимум случайността в дългосрочен план. Представяйки на потребителите алгоритмично подбрани избори за това какво да гледат, четат и излъчват, компаниите може би косвено държат вкусовете и начина ни на живот в по-тесни рамки.

Не искате да бъдете предсказуеми? Тогава не бъдете

Има няколко прости съвета, които можете да следвате, за да ограничите количеството данни, което споделяте онлайн. Първо, трябва редовно да преглеждате разрешенията на приложенията в телефона си.

Освен това помислете два пъти, преди дадено приложение или уебсайт да поиска от вас определени разрешения или да разрешите бисквитки. Когато е възможно, избягвайте да използвате акаунтите си в социалните мрежи за свързване или влизане в други сайтове и услуги. В повечето случаи ще има възможност за регистрация чрез имейл, който може да бъде дори имейл от записващото устройство.

След като започнете процеса на вписване, не забравяйте, че трябва да споделяте само толкова информация, колкото е необходимо. А ако сте чувствителни по отношение на поверителността, може би помислете за инсталиране на виртуална частна мрежа (VPN) на вашето устройство. Това ще маскира вашия IP адрес и ще криптира вашите онлайн дейности.

Опитайте сами

Ако все още смятате, че телефонът ви ви подслушва, има един прост експеримент, който можете да опитате.

Отидете в настройките на телефона и ограничете достъпа до микрофона за всички приложения. Изберете продукт, за който знаете, че не сте го търсили в нито едно от устройствата си, и говорете за него на глас продължително с друг човек.

Уверете се, че сте повторили този процес няколко пъти. Ако през следващите няколко дни все още не получавате никакви целеви реклами, това предполага, че телефонът ви не ви ,,слуша" наистина.

Той си има други начини да разбере какво ви вълнува.

https://www.kaldata.com/

Tags:
Powered by EzPortal