• Welcome to Български Националистически Форумъ.
 
Ш

Вредно ли е образованието

Започната отъ Шишман, 30 Сеп 2019, 10:03:13

0 Потрѣбители и 1 гостъ преглеждатъ тази тема.

Шишман

 Моето мнение, а виждаме и на доста други е че е вредно. На практика то е според желанията на едни определени хора наричани с различни имена: световен елит, масони, илюминати или световен сатанизъм.
Забележете ; В България никога не е имало толкова образовани хора, и никога не е била толкова зле и на умиране. Никога раждаемостта не е била толкова ниска и нихилизма не е бил така силен.
В тази тема ще публикувам материали и мнения по въпроса.

Лина

Вредна е системата, а не образованието.
Наистина след ВСВ образованието става достъпно за почти всички деца по света. В България масовото обхващане на децата от образователната система може и да е още по-отдавна и въобще има по-стари традиции. Но днес не мисля, че хората в България са по образовани. Нищо че почти всички са висшисти.
Една от най – важните причини за това е много натоварената образователна система като почнеш от детската градина, че то стандарта на ДОС до първи клас е едва ли не такъв, че децата да тръгнат наполовина ограмотени към първи клас.
А там като ги подхванат едни уроци, едни чудесии, та до края на средното образование. Практически тази изключителна натовареност пречи на децата да трупат трайни знания, напротив – учат колкото да изкарат следващата оценка и после нищо не остава в главите им.
От другата страна са амбициозните родители, дето не оставят децата си да си поемат дъх. До обед на училище, после до 5ч. на занималня, а събота на уроци по БЕЛ пък в неделя по математика.
 Иначе знанието е най – голямото богатство, който знае той не може да бъде лъган и подигравам. Но за да е така успешен човек трябва да има освен знания (малко или много), но най – вече умения да общува, да усеща хората и възможностите пред себе си. На тези последните неща не може да те научи нито едно училище.

В този ред на мисли се сещам за една дискусия от най – стария форум, какво значи написаното в Библията под ,,не хвърляйте перлите в нозете на свините"? А най – добрата трактовка бе, че това е да не даваш знанието на гойте, защото който има знание и информация само той може да се възползва. 

Шишман

Колкото и да не ти се вярва Лина и самото образование е вредно : разваля хората и ги покварява.
 Знанието е богатство, но когато много хора имат знания и познания се оказва че нещата не вървят.
Напоследък от 70г. насам всички имат знания и познания и обаче не искат да раждат деца. На практика излиза че малко образованите са по-умните и са по-добре. Например циганите у нас раждат и ни завладяват, ако да са прости и необразовани. Да не говоря за Европа, където раждаемостта е силно намляла, но грамотността се е увеличила и им се налага да вкарват работна ръка от 3-ят свят и т.н.
То в това за бисерите на свинете , става дума за друго, ама няма значение.

Panzerfaust

Първо, зависи какво се разбира под образование. Съвременния свят е такъв, че без базисна грамотност си обречен. Човек трябва да умее да чете и пише, да смята, да борави с машините от бита и т.н. Второ, има технически и технологични специалности, които могат да бъдат овладени само чрез образование. Няма как да станеш лекар, генен, машинен или строителен инженер или архитект без да учиш, и то много.
Единствено мога да се съглася, че много от съвременните хуманитарни и социални науки са идеологизирани и промиват мозъци както едно време комунизма го правеше. Социология, политически науки, Gender studies, за съжаление и историята в западните университети започнаха да промиват мозъци.
А цитираният от теб Адолф Фериер е всъщност краен либерален педагог, един от радетелите на т.нар. педоцентричен подход, който не изисква дисциплина от децата, а ги оставя да си правят каквото си поискат, вследствие на което те стават разхайтени, разглезени, необучаеми и започват да си мислят, че знаят всичко и са прави, а възрастните просто са закостенели глупаци. Така се появяват Гретите. В Скандинавия в това отношение е страшно.

Шишман

Като цяло образованите общества загиват , поради липса на раждаемост. За мене това е главен показател. Какво като сме образовани и сме лекари, инженери и т.н. ако загиваме, като народ. В същото време циганите и хората от 3-я свят не са образовани, но не само не загиват ами се увеличават.
Излиза че : ако искаш да погубиш един народ - просто го образовай и до 100-на години е свършен.
То трябва да има и лекари и инжинери и т.н. но не и в количествата, в които се нароиха у нас. Ем няма работа за всички, ем няма раждаемост, а и някои защото са образовани пък могат да емигрират. Ако не са образовани, няма да могат да емигрират и ще си седят и раждат за България.

Шишман

ОТНОСНО ОБРАЗОВАНИЕТО.
 Като бях 2-3 клас и учихме таблицата за умножение с учителката стана интересен разговор. Децата я попитахме -защо да я учим, за какво ще ни трябва ? Учителката каза че ако трябвало да смятаме нещо, като големи и ако не сме знаели и т.н сме щели да се изложим и подобни глупости. Тогава и казах - ми те докато пораснем ще измислят машини за смятане дето да си ги носим в джоба и с тях за нула време ще си смятаме всичко !
Няма такова нещо заяви убедено и леко озлобено учителката, няма да успеят да ги измислят скоро тези машини. И се замислям на какво е могла да ме научи тази, а и беше и класна на един от класовете ? Ако аз дете на 8-9 г. съм бил по-умен от нея да предвидя: че такива машини ще има, а тя да не може да го иди и макар да го вижда да лъже че няма да има ! То що за учителка е тази, на какво може да ме научи ? На нищо, както и стана. Такива и подобни даже си позволяваха да ни учат на морал, който беше като самите тях ненормален. Те са и сега най-добрите слугини на системата и нейни първи глашатаи в ранните години на децата. Та ето поредното доказателство за вредата от образованието.
п.п. между другата научих таблицата за умножение без да искам, ама рядко я ползвам а сметачна система имам и на телефона.

Шишман

#6
НЕ ХАРЕСВАМ РАЗНИ ИНДИЙЦИ И ПОДОБНИ,  ама....тоя го е казал добре.
Нещата са точно така.
Нашата интелигенция от освобождението от турско до сега е най-големият враг на народа и България. На практика всички професори, доценти и т.н. преподаватели и учители са врагове. Колкото по-бързо го осъзнаете и спрете да се учите и уважавате  училищата и университетите им, толкова по-добре.

Panzerfaust

Думите на Неру са извадени от контекста и се отнасят за една част от интелигенцията. Самият той завършва право в Кеймбридж. Не може всички да са охранители по долнопробни дупки и да не им трябва образование, обществото има нужда от учители, лекари, юристи.

Шишман

Цитатъ на: Panzerfaust - 15 Окт 2019, 23:48:31Думите на Неру са извадени от контекста и се отнасят за една част от интелигенцията. Самият той завършва право в Кеймбридж. Не може всички да са охранители по долнопробни дупки и да не им трябва образование, обществото има нужда от учители, лекари, юристи.
Въпросният Неру няма значение - някакъв си циганин. Думите обаче са като бръснач. Обществото няма никаква нужда от такива учители и юристи, каквито имаме ние от 1944г. насам, а и от преди това. От алчни и лъжливи лекари също нямаме нужда, ама никаква. Още повече че въпросните учители и юристи са първи слуги на колониалният поробител.

Шишман

МИТЪТ ЗА ЕЛИТНИТЕ УЧИЛИЩА У НАС И РЕЗУЛТАТИТЕ.
Тия дни се заговорихме в къщи за изпитите след 7-ми клас и напъването около тях. То за да влезнеш в уж престижно училище : трябвали два езика, не знам си какви оценки, не знам си какво и т.н. списъкът няма край. Българите за съжаление вместо да се усетят че ги будалкат и правят на слабоумни вманиачено продължават да тъпеят. И все едно това елитно училище ти гарантира супер старт в живота и едва ли не след него ще управляват не България, а поне ЕС. А истината е че след това училище следва едно голямо нищо и половина. Даже заради ненормално и безсмислено високите изисквания и оценките на училите в него са по-ниски от оценките на училите в обикновено тъпо училище. Помня по мое време че напускаха елитни френски и други гимназии и идваха в просто училище за да вземат по-високи дипломи, ама това, по-умните. Тъпите си зубреха тъпотии до дупка.
Ето и какво става след учене в такива училища - става едно голямо нищо от детето. Объркват го обещавайки му свръх бъдеще, и накрая получава свръх нищо. Една моя позната беше успяла да уреди дъщеряси в някаква търговска гимназия и ми обясняваще каква ще станела, как ще се издигнела и т.н. Накрая дъюеря и завърши това училище за издигане, роди две деца, от някакъв тъпанар от забутано село, оня я отави и сега живее с един от малцинствата в "престижният" жк. Люлин. От време на време я поступва, ама нали е завършила търговската. Друга случка. Излизам с жена ми на разходка и докато тя гледа и магазините срещам приятел от детството, учил се в такива училища, заговаря ме се. Идва жена ми и изчаква настрани да не ми пречи, свършвам разговора с моят приятел, той си тръгва и тя ме пита - пари ли ти просеше този ? Така му се е отразило ученето в престижни училища, а след 7-ми клас не излизаше вече на вънка, че щял да става ръководител на света според откачените му родители. А той станал, едно голямо нищо и половина за съжаление.  Такива примери имам за цяла една книга,ама тия стигат.
Та мислете и не се подавайте на истерията с училищата и великите им основи и подготовки.

Лина

Цитатъ на: Шишман - 01 Окт 2019, 22:04:28Като цяло образованите общества загиват , поради липса на раждаемост. За мене това е главен показател.


Това е абсурдна теза, китайците не загиват, нито американците, нито англичаните са на изчезване. Китайците са добре образовани и нещо повече, за да си достатъчно грамотен трябва да овладееш 3-4000 йероглифа. Еле децата овладяват и традиционен китайски, и съвременен китайски език.

Колко е лошо човек да е необразован се вижда по нашето поколение родените 80-90г. къде мотото ни беше "Какъв е смисъла да учиш, пак ще работиш за 500-600лв." За съжаление този мотив продължава и днес, а и положението е същото - един висшист получава около 1000лв. в страната и в същия град една продавачка в LidL получава също толкова. Но това е материалната страна на нещата, пък има и друга човек да бъде душевно богат и желан събеседник за други интелигентни индивиди, което се постига само със знания и учене.

Шишман

Цитатъ на: Лина - 19 Окт 2019, 18:50:03Но това е материалната страна на нещата, пък има и друга човек да бъде душевно богат и желан събеседник за други интелигентни индивиди, което се постига само със знания и учене.
Мисля че тази страна на образованието е най-страшната. Знае се в ръцете на какви са университетите и училищата още от преди 1944г. Не ми се мисли с какво душевно богатство помпат студентите и учениците си. Колкото до Китай образованието им е малко тип ха-ха-ха, ако се съди по тъпотиите които произвеждат. Ето един пример за силата на китайското образование и ум: дебела игла, за дебел конец направена с тънки уши в които влиза само тънък конец. Толкова им е образованието и определено им пречи. Освен това в провинцията там са дълбоко необразовани, нямат даже 2-ри клас.

Лина

Трупането на знания и интерпретирането им е най - важното нещо за човека, това е което го отличава от животните.

Мислене тип "какво да направим, за да сме като циганите" е идиотско до най - високи висоти. Важно е какво да се направи за да станат циганите като другите хора, а това което може да се направи е да се ангажира съзнанието им с работа, учене и отговорности. Което има смисъл само, ако им се отнемат категорично "наградите" за свръхраждаемостта.

Шишман

#13
Цитатъ на: Лина - 20 Окт 2019, 11:00:59Важно е какво да се направи за да станат циганите като другите хора, а това което може да се направи е да се ангажира съзнанието им с работа, учене и отговорности. Което има смисъл само, ако им се отнемат категорично "наградите" за свръхраждаемостта.

Щом искаш да работиш за циганите да станат като другите хора, както си написала  ти пожелавам успех. Аз мисля да работя само за моя си народ , за циганите нямам време и желание и не ме интересуват, а и не са ми приятни.

Шишман

#14
Доста хора забелязват че в образованието има голям проблем. Според мене в днешни дни училищата произвеждат дегенерати.

http://webstage.bg/roditelstvo/4121-uchilishteto-tryabva-da-bade-promeneno-zashtoto-dnes-to-razhda-diva-negramotnost-mihail-kazinik.html

Шишман

#15
Като ви казвам не ми вярвате. Не че НАСА са кой знае какво, ама и те го знаят.
______________
НАСА: 98% от хората се раждат гениални, но в училище ги правят на идиоти и ги затъпяват! (ВИДЕО)

В сензационно интервю за TEDxTuscon д-р Джордж Ланд (George Land) разказа на аудиторията за шокиращите резултати от тестове за креативност, които той и неговият екип разработили в рамките на специален проект на НАСА. Задачата на екипа от психолози била да се разработи тест, с който да  се оцени и измери креативността на децата в предучилищна възраст.

Резултатът шокирал не само поръчителите от НАСА, но и самите психолози.

Като цяло, тестът предлагал на децата различни разбираеми за тях задачи, които те трябвало да решат по един или друг начин. Тестът е проведен върху  1 600 деца на възраст от 4 до 5 години.

Учените били подготвени за много неща, но това, което открили, ги вкарало в задънена улица. Оказало се, че в топ категорията на теста, класифицирана от психолозите като ,,гениалност", попаднали 98% от децата!

Тъй като ,,98 на сто" гении на НАСА им изглеждали немислими, тестът бил отхвърлен като неадекватен. Но разработчиците не се отказали и провели същия тест на същите деца, но когато те навършили 10 години. Този път в категорията ,,гениалност" попаднали само 30% от децата.


Резултатът бил толкова странен, че от НАСА отново се заинтересували и провели същия тест на същите деца, но на възраст 15 години. Гениите сред тях се оказали по-малко от 12%!

В следващите 5 години НАСА не чакали и малко нарушили чистотата на експеримента, тествайки случайна извадка от възрастни. Сред възрастните процентът на гениите паднал до 2!
Въз основа на тези данни Gavin Nascimento направил подробна научна публикация, същността на която се свежда до следното:

,,Системата на училищата, колежите и висшето образование,  постепенно лишават детето от присъщата на всеки човек творческа гениалност. Има няколко причини за това, но най-очевидната причина изглежда е интересите на управляващата класа.

Това, което влагаме в понятията ,,училище" и ,,образование",  е всъщност една глобална институция, изключително сложна психологически система, създадена в миналото, за да обслужва нуждите на управляващата класа.

За може така нареченият ,,елит" да запазва своя луксозен начин на живот, имайки влагайки минимални средства в развитието на нови производствени дейности, са необходими не само изкуствен дефицит, вечна експлоатация и непрекъсната война. Нужна е също така общодържавна, наднационална система за промиване на мозъци, която доказва, че ,,винаги е било така", и не позволяваща да се подлага на критика хищническата, робовладелска световна система".

И така, какво да правим сега? Можем ли да възстановим нашия творчески потенциал?

Д-р George Land казва, че, независимо от блоковете в съзнанието, ние продължаваме цял живот да бъдем тези гениални 98 процента. Основното нещо е да се разбере как работи тази потисническа система и как да я преодолеем.

Land обяснява, че на всеки от нас са присъщи два типа мислене: дивергентно и конвергентно, т.е., разграничаващо и обединяващо. Дивергентното мислене е това, което имаме от раждането и наричаме с думата въображение. Конвергентното мислене също е част от нас, работи в друга част на мозъка и е ограничаващо дивергенцията. Оказва се, че дивергентното мислене работи като ускорител на процесите на мозъка, а конвергентното мислене забавя този процес. Това е нормално.

Но ако конвергентното мислене се вземе под контрол, ако се ,,зареди" с някои ,,парадигми" и ,,догми" – то започва да затормозява абсолютно всичко:

,,Ние (?) опитахме това преди, няма да сработи"

,,Това е глупава идея!"

,,В учебника пише, че това е невъзможно!"

Така изглежда на външен план. На вътрешен, морфологичен план всичко е много по-интересно. Там вашите собствени неврони се бият един с друг! Помислете за това: ВАШИТЕ СОБСТВЕНИ нервни  клетки, натъпкани с ЧУЖД догматичен боклук, се занимавам критика и цензуриране, снижавайки честотата и силата на работата на вашия мозък! А ако добавите към конвергенцията и религиозния страх, мозъкът или изпада в ступор, или въобще изгаря!

Какво може да бъде решението в тази ситуация ?

Решението е много просто. Опитайте се отново да намерите в разума си току-що започналото да опознава света петгодишно дете и му позволете, като на задържаща се над водата топка, да излезе на повърхността.

Това дете е във вас, то е било винаги, никога не е ходило никъде. Започнете да го търсите у себе си по един много прост начин.

Погледнете стаята около себе си и помислете, за начало, как може значително да се промени и подобри обикновения крак на масата. А и как и къде още може да се подобри тази маса? И не спирайте, намерете смелостта да хвърлите  предизвикателство на системата!

https://istinskiistorii.com/

Tags:

Similar topics (1)

Powered by EzPortal